PayDirect Parkir
- Apakah ‘PayDirect Parking’?
- Bagaimana fungsinya(ciri?) ‘PayDirect Parking’?
- Perlukah saya bayar tambang tambahan untuk mengguna ‘PayDirect Parking’?
- Bagaimanakah ‘PayDirect Parking’ lebih sesuai daripada mengguna tiket untuk letak kereta ?
- Bagaimanakah ‘PayDirect Parking’ lebih baik dari segi masuk dan keluar tempat letak kereta daripada mengguna kod QR?
- Di lokasi manakah ‘PayDirect Parking’ boleh diguna?
- Bagaimana saya boleh mengaktifkan ciri ‘PayDirect Parking’?
- Bolehkah saya mengguna kad Touch 'n Go yang sama untuk pembayaran tol dan tempat letak kereta ?
- Bolehkah saya membayar di tempat letak kereta jika kad Touch 'n Go belum dipautkan dengan eWallet?
- Apakah baki minimum yang diperlukan semasa kemasukan?
- Bagaimanakah tempoh letak kereta percuma dikira?
- Berapa buah kereta boleh mengguna ciri ‘PayDirect Parking’?
- Bolehkah eWallet yang sama boleh dipautkan dengan beberapa kad untuk membayar letak kereta melalui PayDirect?
- Apa yang boleh terjadi jika baki eWallet saya tidak cukup semasa keluar daripada tempat letak kereta?
- Apa yang boleh berlaku jika kedua-dua baki kad eWallet dan Touch 'n Go saya tidak mencukupi?
- Adakah kemungkinan baki eWallet saya salah di tempak letak kereta?
- Apa yang boleh berlaku jika baki eWallet saya tidak mencukupi semasa proses pembayaran?
- Adakah saya akan selalu menerima notifikasi dalam aplikasi semasa memasuki tempat letak kereta?
- Adakah saya akan selalu menerima notifikasi selepas bayaran letak kereta?
- Bolehkah saya dapat melihat transaksi ini dalam aplikasi?
- Bolehkah saya dapat melihat transaksi ini dalam penyataan eWallet?
- Apa yang perlu saya lakukan sekiranya saya telah dicaj secara salah?