Sekiranya anda berasa anda telah dicaj secara salah, sila hubungi pasukan khidmat pelanggan kami di 03 5022 3888. Anda juga boleh mengisi borang di sini.
Artikel dalam seksyen ini
- Apakah ‘PayDirect Parking’?
- Bagaimana fungsinya(ciri?) ‘PayDirect Parking’?
- Perlukah saya bayar tambang tambahan untuk mengguna ‘PayDirect Parking’?
- Bagaimanakah ‘PayDirect Parking’ lebih sesuai daripada mengguna tiket untuk letak kereta ?
- Bagaimanakah ‘PayDirect Parking’ lebih baik dari segi masuk dan keluar tempat letak kereta daripada mengguna kod QR?
- Di lokasi manakah ‘PayDirect Parking’ boleh diguna?
- Bagaimana saya boleh mengaktifkan ciri ‘PayDirect Parking’?
- Bolehkah saya mengguna kad Touch 'n Go yang sama untuk pembayaran tol dan tempat letak kereta ?
- Bolehkah saya membayar di tempat letak kereta jika kad Touch 'n Go belum dipautkan dengan eWallet?
- Apakah baki minimum yang diperlukan semasa kemasukan?