Ya, jika tidak ada kelewatan dalam masa pemprosesan pembayaran. Terdapat kemungkinan pembayaran boleh lewat diproses kerana pelbagai sebab teknikal. Dalam kes sedemikian kami akan memproses pembayaran tetapi tidak menghantar notifikasi yang mungkin menyebabkan kesulitan yang tidak diingini.
Artikel dalam seksyen ini
- Apakah ‘PayDirect Parking’?
- Bagaimana fungsinya(ciri?) ‘PayDirect Parking’?
- Perlukah saya bayar tambang tambahan untuk mengguna ‘PayDirect Parking’?
- Bagaimanakah ‘PayDirect Parking’ lebih sesuai daripada mengguna tiket untuk letak kereta ?
- Bagaimanakah ‘PayDirect Parking’ lebih baik dari segi masuk dan keluar tempat letak kereta daripada mengguna kod QR?
- Di lokasi manakah ‘PayDirect Parking’ boleh diguna?
- Bagaimana saya boleh mengaktifkan ciri ‘PayDirect Parking’?
- Bolehkah saya mengguna kad Touch 'n Go yang sama untuk pembayaran tol dan tempat letak kereta ?
- Bolehkah saya membayar di tempat letak kereta jika kad Touch 'n Go belum dipautkan dengan eWallet?
- Apakah baki minimum yang diperlukan semasa kemasukan?