Ya. Kecuali kelewatan menerima maklumat ini dari pemilik tempat letak kereta, anda pasti menerima notifikasi. Kami menggunakan kaedah baru untuk mengurangkan kejadian kelewatan tersebut dan terus meningkatkan produk kami untuk mencapai pengalaman yang lebih baik untuk anda.
Artikel dalam seksyen ini
- Apakah ‘PayDirect Parking’?
- Bagaimana fungsinya(ciri?) ‘PayDirect Parking’?
- Perlukah saya bayar tambang tambahan untuk mengguna ‘PayDirect Parking’?
- Bagaimanakah ‘PayDirect Parking’ lebih sesuai daripada mengguna tiket untuk letak kereta ?
- Bagaimanakah ‘PayDirect Parking’ lebih baik dari segi masuk dan keluar tempat letak kereta daripada mengguna kod QR?
- Di lokasi manakah ‘PayDirect Parking’ boleh diguna?
- Bagaimana saya boleh mengaktifkan ciri ‘PayDirect Parking’?
- Bolehkah saya mengguna kad Touch 'n Go yang sama untuk pembayaran tol dan tempat letak kereta ?
- Bolehkah saya membayar di tempat letak kereta jika kad Touch 'n Go belum dipautkan dengan eWallet?
- Apakah baki minimum yang diperlukan semasa kemasukan?