DeviceCare
- Apakah itu DeviceCare?
- Gajet apakah yang layak melanggan untuk DeviceCare
- Apakah jenis risiko yang dilindungi di bawah DeviceCare?
- Bagaimanakah saya boleh melanggan DeviceCare?
- Siapa yang boleh mendaftar untuk DeviceCare?
- Adakah saya dibenarkan untuk melanggan DeviceCare bagi gajet lain?
- Bagaimanakah cara saya membatalkan langganan untuk DeviceCare?
- Gajet saya telah rosak selepas saya membatalkan langganan DeviceCare. Adakah gajet saya masih dilindungi di bawah polisi perlindungan?
- Bolehkah saya mengaktifkan semula langganan DeviceCare sebaik sahaja saya berjaya membatalkan langganan?
- Adakah saya dibenarkan untuk Naik Taraf atau Turun Taraf Pelan saya?
- Adakah saya akan mendapat bayaran balik jika saya memutuskan untuk menurunkan taraf Pelan saya?
- Bagaimanakah saya boleh memfailkan tuntutan jika skrin saya retak atau jika telefon saya rosak?
- Apakah Pelan yang tersedia di bawah DeviceCare?
- Adakah terdapat sebarang yuran lain, selain yuran langganan?
- Apakah yang akan berlaku kepada DeviceCare, jika saya terlupa untuk menambah nilai Touch ‘n GO eWallet semasa kitaran bil?
- Apakah perbezaan antara penamatan dan pembatalan langganan?
- Adakah saya dibenarkan untuk melanggan semula setelah akaun saya ditamatkan oleh SWAP?
- Adakah saya akan mendapat pemberitahuan sebelum pembayaran perlu dibayar?
- Bagaimanakah saya boleh menentukan kitaran pengebilan saya?
- Sebaik sahaja saya membatalkan langganan, berapa lamakah sehingga pembatalan akan berkuat kuasa?
- Bagaimanakah saya boleh menyemak baki had Permintaan Perkhidmatan saya?
- Berapakah jumlah Permintaan Perkhidmatan yang boleh saya lakukan?
- Jika penggantian disediakan oleh SWAP, adakah saya akan mendapat gajet baharu?
- Apakah yang mungkin berlaku jika saya memberikan maklumat yang salah tentang peranti saya?