Jika langganan anda tidak ditamatkan oleh DeviceCare, anda boleh mendaftar semula dengan IMEI yang sama (peranti yang sama), dengan syarat tiada tuntutan dibuat dalam tempoh 12 bulan yang lalu. Ini terpakai untuk pendaftaran semula dan tidak melibatkan naik taraf atau turun taraf pelan.
Artikel dalam seksyen ini
- Apakah itu DeviceCare?
- Gajet apakah yang layak melanggan untuk DeviceCare
- Apakah jenis risiko yang dilindungi di bawah DeviceCare?
- Bagaimanakah saya boleh melanggan DeviceCare?
- Siapa yang boleh mendaftar untuk DeviceCare?
- Adakah saya dibenarkan untuk melanggan DeviceCare bagi gajet lain?
- Bagaimanakah cara saya membatalkan langganan untuk DeviceCare?
- Gajet saya telah rosak selepas saya membatalkan langganan DeviceCare. Adakah gajet saya masih dilindungi di bawah polisi perlindungan?
- Bolehkah saya mengaktifkan semula langganan DeviceCare sebaik sahaja saya berjaya membatalkan langganan?
- Adakah saya dibenarkan untuk Naik Taraf atau Turun Taraf Pelan saya?