Gajet yang Layak akan ditukar dengan peranti wayarles yang mempunyai jenis dan kualiti yang setara, serta mempunyai ciri dan keupayaan yang setanding dengan Peranti Penggantian. Perlu diingatkan bahawa tiada jaminan, perwakilan atau waranti bahawa Peranti Penggantian akan menjadi padanan tepat, atau menawarkan fungsi atau warna yang sama seperti item asal. Budi bicara kami membenarkan kemungkinan bahawa Peranti Penggantian mungkin dikilang semula atau diperbaharui. Jika anda menerima Peranti Penggantian yang dikilang semula atau diperbaharui, peranti itu akan menyerupai Peranti Layak anda dari segi fungsi dan ciri. Penting untuk memahami bahawa Peranti Penggantian hanya akan terdiri daripada peranti wayarles tersebut, dan tidak akan disertakan dengan sebarang aksesori peralatan yang berkaitan.
Artikel dalam seksyen ini
- Apakah itu DeviceCare?
- Gajet apakah yang layak melanggan untuk DeviceCare
- Apakah jenis risiko yang dilindungi di bawah DeviceCare?
- Bagaimanakah saya boleh melanggan DeviceCare?
- Siapa yang boleh mendaftar untuk DeviceCare?
- Adakah saya dibenarkan untuk melanggan DeviceCare bagi gajet lain?
- Bagaimanakah cara saya membatalkan langganan untuk DeviceCare?
- Gajet saya telah rosak selepas saya membatalkan langganan DeviceCare. Adakah gajet saya masih dilindungi di bawah polisi perlindungan?
- Bolehkah saya mengaktifkan semula langganan DeviceCare sebaik sahaja saya berjaya membatalkan langganan?
- Adakah saya dibenarkan untuk Naik Taraf atau Turun Taraf Pelan saya?