Permintaan Perkhidmatan anda mungkin ditolak kerana ketidaktepatan dalam maklumat yang diberikan. Selain itu, ketidaktepatan ini mungkin menyebabkan kelewatan pemprosesan untuk permintaan perkhidmatan ketika menyelesaikan percanggahan.
Artikel dalam seksyen ini
- Apakah itu DeviceCare?
- Gajet apakah yang layak melanggan untuk DeviceCare
- Apakah jenis risiko yang dilindungi di bawah DeviceCare?
- Bagaimanakah saya boleh melanggan DeviceCare?
- Siapa yang boleh mendaftar untuk DeviceCare?
- Adakah saya dibenarkan untuk melanggan DeviceCare bagi gajet lain?
- Bagaimanakah cara saya membatalkan langganan untuk DeviceCare?
- Gajet saya telah rosak selepas saya membatalkan langganan DeviceCare. Adakah gajet saya masih dilindungi di bawah polisi perlindungan?
- Bolehkah saya mengaktifkan semula langganan DeviceCare sebaik sahaja saya berjaya membatalkan langganan?
- Adakah saya dibenarkan untuk Naik Taraf atau Turun Taraf Pelan saya?