Yuran Permintaan Perkhidmatan dikenakan pada setiap Permintaan Perkhidmatan yang diluluskan. Yuran Permintaan Perkhidmatan untuk Permintaan Perkhidmatan bagi setiap kegagalan yang disebabkan oleh Keretakan Skrin atau Kerosakan Tidak Sengaja adalah dinyatakan dalam Terma dan Syarat. Anda akan dimaklumkan semasa menyerahkan Permintaan Perkhidmatan anda, tentang Yuran Permintaan Perkhidmatan yang berkenaan. SWAP akan mendapatkan Yuran Permintaan Perkhidmatan daripada anda sebelum menyediakan Peralatan Penggantian. Namun, adalah disyorkan untuk menyemak terma dan syarat bagi memastikan anda mempunyai pemahaman yang komprehensif tentang perlindungan program dan sebarang caj yang mungkin dikenakan dalam keadaan tertentu.
Artikel dalam seksyen ini
- Apakah itu DeviceCare?
- Gajet apakah yang layak melanggan untuk DeviceCare
- Apakah jenis risiko yang dilindungi di bawah DeviceCare?
- Bagaimanakah saya boleh melanggan DeviceCare?
- Siapa yang boleh mendaftar untuk DeviceCare?
- Adakah saya dibenarkan untuk melanggan DeviceCare bagi gajet lain?
- Bagaimanakah cara saya membatalkan langganan untuk DeviceCare?
- Gajet saya telah rosak selepas saya membatalkan langganan DeviceCare. Adakah gajet saya masih dilindungi di bawah polisi perlindungan?
- Bolehkah saya mengaktifkan semula langganan DeviceCare sebaik sahaja saya berjaya membatalkan langganan?
- Adakah saya dibenarkan untuk Naik Taraf atau Turun Taraf Pelan saya?