Sila rujuk jadual di bawah :
SWAP PROTECT BASIC | SWAP PROTECT PLUS | |
Had Permintaan Perkhidmatan | Terhad Kepada : 1 tuntutan Kerosakan Skrin Retak [setiap 12 bulan bermula dari tarikh pendaftaran] |
Terhad Kepada : SUR tanpa terhad (sehingga nilai maksimum peranti) 1 kali tuntutan pertukaran untuk kerosakan tidak sengaja / disebabkan cecair (Pelan 7 hari) 2 kali tuntutan pertukaran untuk kerosakan tidak sengaja / disebabkan cecair (Pelan bulanan) [setiap 12 bulan bermula dari tarikh pendaftaran] |
Contoh Had Permintaan Perkhidmatan | SR #1: Pada bila-bila masa dari tarikh pendaftaran SR #2: 12 bulan dari tarikh pendaftaran |
[Pelan 7 hari] SR #1: Pada bila-bila masa dari tarikh pendaftaran SR #2: 12 bulan dari tarikh pendaftaran [Pelan Bulanan] SR #1: Pada bila-bila masa dari tarikh pendaftaran SR #2: Pada bila-bila masa selepas tarikh kelulusan Permintaan Perkhidmatan #1 SR #3: 12 bulan dari tarikh pendaftaran SR #4: Pada bila-bila masa selepas tarikh kelulusan Permintaan Perkhidmatan #3 |