Pembatalan ialah proses yang dimulakan oleh pengguna jika mereka tidak lagi memerlukan perkhidmatan tersebut. Pengguna boleh memilih untuk melanggan semula perkhidmatan tersebut sekali lagi, jika mereka mahu pada masa akan datang. Penamatan ialah proses yang dimulakan oleh SWAP akibat 3 percubaan pemotongan yang gagal. Setelah langganan ditamatkan oleh SWAP, pengguna tidak boleh melanggan semula.
Artikel dalam seksyen ini
- Apakah itu DeviceCare?
- Gajet apakah yang layak melanggan untuk DeviceCare
- Apakah jenis risiko yang dilindungi di bawah DeviceCare?
- Bagaimanakah saya boleh melanggan DeviceCare?
- Siapa yang boleh mendaftar untuk DeviceCare?
- Adakah saya dibenarkan untuk melanggan DeviceCare bagi gajet lain?
- Bagaimanakah cara saya membatalkan langganan untuk DeviceCare?
- Gajet saya telah rosak selepas saya membatalkan langganan DeviceCare. Adakah gajet saya masih dilindungi di bawah polisi perlindungan?
- Bolehkah saya mengaktifkan semula langganan DeviceCare sebaik sahaja saya berjaya membatalkan langganan?
- Adakah saya dibenarkan untuk Naik Taraf atau Turun Taraf Pelan saya?