Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. Soalan Lazim (FAQ)
  3. Touch 'n Go eWallet
  4. Pengurusan Akaun

Pengurusan Akaun

  • Bolehkan saya menukar nombor telefon mudah alih?
  • Apakah itu 'OTP'?
  • Adakah saya perlu membuat nombor PIN 6-digit Touch n' Go eWallet?
  • Bagaimana sekiranya saya terlupa nombor PIN 6-digit saya atau akaun saya telah digantung ?
  • Saya dah masukkan nombor telefon bimbit saya tapi tak menerima OTP.
  • Apa yang perlu saya lakukan jika saya lupa/ingin menukar Soalan Keselamatan saya?
  • Selepas mendaftar, bolehkah saya menukar butiran peribadi saya?
  • Berapa banyak akaun yang boleh saya daftar?
  • Jika saya seorang warga asing, bolehkah saya daftar untuk akaun Touch 'n Go eWallet?
  • Bagaimanakah cara untuk tukar nombor PIN 6-digit dari akaun Touch 'n go eWallet?
  • Bolehkah saya keluarkan wang dari akaun Touch 'n Go eWallet?
  • Bagaimanakah cara untuk menutup akaun Touch 'n Go eWallet?
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ