Pengurusan Akaun
- Adakah saya perlu membuat nombor PIN 6-digit Touch 'n Go eWallet?
- Apa yang perlu saya lakukan jika saya lupa/ingin menukar Soalan Keselamatan saya?
- Apakah itu 'OTP'?
- Apakah PIN 6 Digit yang kuat?
- Apakah yang perlu saya lakukan jika PIN 6 Digit baharu saya tidak diterima?
- Apakah yang perlu saya lakukan jika saya menerima peringatan untuk menguatkan PIN 6 digit saya ketika membuat pembayaran?
- Bagaimana cara untuk melihat baki eWallet di halaman utama?
- Bagaimana sekiranya saya terlupa nombor PIN 6-digit saya atau akaun saya telah digantung?
- Bagaimanakah cara untuk menutup akaun Touch 'n Go eWallet bagi ahli keluarga yang telah meninggal dunia?
- Bagaimanakah cara untuk tukar nombor PIN 6-digit dari akaun Touch 'n Go eWallet?
- Berapa banyak akaun yang boleh saya daftar?
- Bolehkah saya keluarkan wang dari akaun Touch 'n Go eWallet?
- Bolehkah saya mengemaskini nama dan nombor MyKad/Pasport saya?
- Bolehkah saya menukar nombor telefon mudah alih?
- Jika saya seorang warga asing, bolehkah saya daftar untuk akaun Touch 'n Go eWallet?
- Mengapa saya mendapat pemberitahuan untuk mengemas kini/menguatkan PIN 6 digit saya?
- Mengapakah saya tidak menerima OTP?
- Selepas mendaftar, bolehkah saya menukar butiran peribadi saya?
- [Android] Bagaimanakah cara untuk menutup akaun Touch 'n Go eWallet?
- [Android] Mengapakah saya tidak dapat mendaftarkan akaun Touch 'n Go eWallet?
- [Android] Saya tidak boleh log masuk ke dalam akaun saya, apa yang perlu saya lakukan?
- [iOS] Bagaimanakah cara untuk menutup/padam akaun Touch 'n Go eWallet?
- [iOS] Mengapakah saya tidak dapat mendaftarkan akaun Touch 'n Go eWallet?
- [iOS] Saya tidak boleh log masuk ke dalam akaun saya, apa yang perlu saya lakukan?