Ya, anda boleh menukar nombor telefon yang berdaftar dengan Touch 'n Go eWallet. Sila pastikan aplikasi Touch 'n Go eWallet anda telah dikemaskini ke versi terkini.
1. Sekiranya anda tidak lagi dapat log masuk ke Touch 'n Go eWallet, atau tidak lagi mempunyai akses ke nombor telefon yang digunakan semasa pendaftaran
- AKAUN YANG TELAH DISAHKAN : Anda boleh mendapatkan semula akses ke akaun anda dengan mengemukakan permohonan melalui borang web kami di www.touchngo.com.my dan pilih "Hubungi Kami" di bawah Touch 'N Go eWallet, cari “Tulis kepada Kami” dan klik careline-webform. Sila pilih "Kemaskini Nombor Telefon pada kotak “jenis bantuan”.
- AKAUN YANG MASIH BELUM DISAHKAN : Anda boleh mendapatkan akses semula ke akaun Touch 'n Go eWallet anda dengan mengikuti langkah Pemulihan Akaun menggunakan alamat e-mel yang berdaftar. Untuk memahami bagaimana proses ini berfungsi, kami mencadangkan untuk menonton video pendek disini.
2. Sekiranya anda masih log masuk ke Touch 'n Go eWallet, sila ikuti langkah berikut :
- Langkah 1: Klik pada ikon 'Profile' di bahagian atas sebelah kanan halaman utama aplikasi
- Langkah 2: Pilih 'Settings' diikuti dengan 'Change Mobile Number'
- Langkah 3: Jawab Soalan Keselamatan (klik 'Forgot Security Questions' jika anda terlupa)
- Langkah 4: Masukkan nombor telefon mudah alih baru anda
- Langkah 5: Masukkan OTP yang dihantar ke nombor telefon baharu anda.
- Langkah 6 : Anda dikehendaki untuk ''Imbas Muka'' jika akaun ada telah disahkan.
- Langkah 7 : Selesai!
Jika langkah diatas tidak dapat membantu, Jika perlu bantuan sila guna T@ngo chat with us dari aplikasi kami