Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
English (MY)
Touchngo Logo TNGD Logo
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. Tol
  3. TNG RFID
  4. Pembelian TNG RFID TAG

Pembelian TNG RFID TAG

  • Manakah saya boleh beli TNG RFID Tag?
  • Perlukah saya mengesahkan akaun Touch 'n Go eWallet untuk membeli TNG RFID Tag?
  • Berapakah TNG RFID Tag yang saya boleh beli dalam satu pesanan?
  • Apakah maklumat yang diperlukan untuk beli TNG RFID Tag?
  • Bolehkah saya beli TNG RFID Tag untuk kawan-kawan dan ahli keluarga saya?
  • Adakah saya akan dapat pengembalian duit jika pesanan gagal diproses?
  • Bagaimanakah saya boleh jejak status pesanan saya?
  • Berapa lamakah saya akan menerima TNG RFID Tag selepas saya beli?
  • Bolehkah saya batal pesanan saya selepas pembelian?
  • Berapa kalikah pihak TNG akan cuba untuk menghantar TNG RFID Tag jika cubaan pertama gagal?
  • Apakah saya perlu buat jika TNG RFID Tag saya hilang ketika penghantaran?
  • Apakah saya perlu buat jika bungkusan telahpun rosak?
  • Apakah saya perlu buat jika TNG RFID Tag rosak setelah saya telah pasang dan telah mengaktifkannya?
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ

Coat of arms of Malaysia Bank Negara Malaysia Lembaga Lebuhraya Malaysia Ombudsman Financial Services
Ombudsman Financial Services

Copyright ©2021 Touch 'n Go Sdn Bhd [406400-X]. All rights reserved.

Whistleblowing Policy Anti Bribery and Corruption Policy Terms & Conditions Privacy Policy Customer Service Charter Fees & Charges