Sekiranya proses pesanan ini gagal disebabkan isu teknikal, pesanan anda akan dibatal dan duit tersebut akan dikredit balik ke akaun Touch ‘n Go eWallet anda. Anda boleh cuba pesan sekali lagi.
Artikel dalam seksyen ini
- Manakah saya boleh beli TNG RFID Tag?
- Perlukah saya mengesahkan akaun Touch 'n Go eWallet untuk membeli TNG RFID Tag?
- Berapakah TNG RFID Tag yang saya boleh beli dalam satu pesanan?
- Apakah maklumat yang diperlukan untuk beli TNG RFID Tag?
- Bolehkah saya beli TNG RFID Tag untuk kawan-kawan dan ahli keluarga saya?
- Adakah saya akan dapat pengembalian duit jika pesanan gagal diproses?
- Bagaimanakah saya boleh jejak status pesanan saya?
- Berapa lamakah saya akan menerima TNG RFID Tag selepas saya beli?
- Bolehkah saya batal pesanan saya selepas pembelian?
- Berapa kalikah pihak TNG akan cuba untuk menghantar TNG RFID Tag jika cubaan pertama gagal?