Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
English (MY)
Touchngo Logo TNGD Logo
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. Parkir
  3. Street Parking

Street Parking

  • Apakah perkhidmatan ‘Parking’ terbaru ini?
  • Di mana boleh saya menggunakan perkhidmatan ‘Parking’?
  • Apakah peraturan khusus pihak majlis yang harus saya ketahui?
  • Mengapa saya tidak dapat melihat kawasan dan tempat tertentu?
  • Bagaimanakah cara untuk saya menempah tempat letak kereta?
  • Kenapa saya perlu memberikan nombor kenderaan saya?
  • Bolehkah saya menyimpan maklumat kenderaan?
  • Bagaimanakah cara untuk menambah/membuang maklumat kenderaan?
  • Berapa banyakkah kenderaan yang boleh saya simpan?
  • Adakah saya perlu berkongsi maklumat lokasi saya?
  • Bolehkah saya menempah membuat bayaran tempat letak kereta tanpa berkongsi lokasi saya?
  • Mengapa 'Nearby Locations' tidak kelihatan?
  • Berapa lamakah boleh saya membuat bayaran untukmenempah sebuah tempat letak kereta?
  • Bolehkah saya membuat bayaran menempah tempat letak kereta untuk kawan/ahli keluarga?
  • Bagaimanakah bayaran untuk tempahan ditetapkan?
  • Adakah saya akan dikenakan bayaran tambahan?
  • Bagaimanakah pembayaran diproses?
  • Bilakah tempahan parkir disahkan?
  • Jika baki eWallet saya telahpun ditolak, adakah tempahan saya sah?
  • Bagaimanakah saya dapat bayaran balik jika saya dicaj tanpa tempahan parkir?
  • Adakah saya perlu membayar untuk Hari Tidak Bekerja /Cuti Umum/Luar Waktu Operasi?
  • Adakah 'One Click Payment' selamat dan terjamin?
  • Bolehkah saya menggunakan kad TNG untuk membayar tempat letak kereta?
  • Jika saya menggunakan kad TNG saya untuk membayar di mesin, bolehkah saya melihat butiran dalam aplikasi?
  • Saya telah memasukkan kad TNG saya ke dalam eWallet, bolehkah saya menggunakan baki kad TNG?
  • Bolehkah saya melihat resit tempahan?
  • Bolehkah saya dapatkan salinan resit?
  • Adakah perlu untuk resit dipaparkan pada kereta?
  • Bolehkah saya melihatlihat transaksi ini melalui 'Transaction History' dalam app?
  • Bolehkah saya melanjutkan penempahan saya melalui aplikasi?
  • 1
  • 2
  • ›
  • »
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ

Coat of arms of Malaysia Bank Negara Malaysia Lembaga Lebuhraya Malaysia Ombudsman Financial Services
Ombudsman Financial Services

Copyright ©2021 Touch 'n Go Sdn Bhd [406400-X]. All rights reserved.

Whistleblowing Policy Anti Bribery and Corruption Policy Terms & Conditions Privacy Policy Customer Service Charter Fees & Charges