Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
English (MY)
Touchngo Logo TNGD Logo
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. Insurans
  3. SafeHome
  4. Pembatalan Insurans Kebakaran Dengan Bank/ Pemegang Gadai Janji

Pembatalan Insurans Kebakaran Dengan Bank/ Pemegang Gadai Janji

  • Dengan hartanah saya yang diinsuranskan di bawah gadai janji, adakah benar saya wajib membeli perlindungan insurans daripada panel penanggung insurans bank jika tidak, mereka mungkin tidak akan meluluskan pinjaman saya?
  • Bank memberitahu bahawa saya kurang diinsuranskan dan mahu saya diinsuranskan dengan panel penanggung insurans mereka yang akan menawarkan perlindungan yang mencukupi berdasarkan nilai pinjaman. Apakah yang perlu saya lakukan?
  • Apakah nota pembatalan dan bagaimanakah saya menerimanya?
  • Polisi insurans perumahan saya dari bank akan tamat tempoh tidak lama lagi. Bilakah saya perlu membeli/ memperbaharui insurans daripada AIA SafeHome?
  • Apakah jenis dokumen yang perlu saya hantar kepada bank untuk membatalkan polisi insurans perumahan saya dengan bank?
  • Saya telah memaklumkan bank berkenaan polisi SafeHome saya dengan AIA, tetapi bank telah mengatur polisi lain untuk saya dan akaun saya telah dicaj. Bagaimanakah saya boleh membatalkan polisi insurans dengan bank?
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ

Coat of arms of Malaysia Bank Negara Malaysia Lembaga Lebuhraya Malaysia Financial Markets Ombudsman Service

Copyright ©2021 Touch 'n Go Sdn Bhd [406400-X]. All rights reserved.

Whistleblowing Policy Anti Bribery and Corruption Policy Terms & Conditions Privacy Policy Customer Service Charter Fees & Charges