Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
English (MY)
Touchngo Logo TNGD Logo
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. SafeTrip
  3. Perkhidmatan Polisi & Tuntutan

Perkhidmatan Polisi & Tuntutan

  • Bolehkah saya membatalkan polisi saya?
  • Apakah yang perlu saya lakukan sekiranya terdapat perubahan pada butiran peribadi saya?
  • Bolehkah saya menamakan benefisiari?
  • Bagaimanakah cara saya membuat tuntutan untuk SafeTrip?
  • Bagaimanakah saya boleh menuntut Pembatalan Perjalanan?
  • Apakah dokumen yang diperlukan untuk menyokong tuntutan?
  • Bilakah saya perlu memberitahu AIA tentang tuntutan?
  • Bolehkah saya menyerahkan pengesahan makmal atau laporan perubatan dari negara lain untuk tuntutan?
  • Di manakah saya boleh mendapatkan maklumat lanjut?
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ

Coat of arms of Malaysia Bank Negara Malaysia Lembaga Lebuhraya Malaysia Ombudsman Financial Services
Ombudsman Financial Services

Copyright ©2021 Touch 'n Go Sdn Bhd [406400-X]. All rights reserved.

Whistleblowing Policy Anti Bribery and Corruption Policy Terms & Conditions Privacy Policy Customer Service Charter Fees & Charges