Mengisi Minyak
- Adakah setiap pam minyak di stesen Shell didayakan RFID Fuelling?
- Bolehkah saya menggunakan RFID Fuelling untuk menempah pam terlebih dahulu?
- Saya telah tiba di stesen Shell. Apakah yang perlu saya lakukan untuk menggunakan RFID Fuelling?
- Di manakah saya perlu meletakkan kenderaan dalam zon pengesanan?
- Berapa banyak transaksi yang boleh dilakukan dalam satu masa untuk satu akaun TNG eWallet?
- Mengapakah pengesan RFID gagal mengesan tag RFID saya?
- Mengapakah anda perlu mengimbas nombor plat kenderaan saya? Bukankah tag RFID memadai untuk mengesahkan identiti saya?
- Bagaimanakah saya tahu bahawa kenderaan saya telah berjaya dikesan oleh pengesan RFID?
- Bagaimanakah saya tahu jika saya boleh mula mengisi minyak kenderaan saya?
- eWallet saya telah didebitkan secara automatik dan skrin LED memaparkan ‘Mula Mengisi Minyak’ tetapi saya tidak sempat mengisi minyak. Apakah yang berlaku seterusnya?
- Saya tidak sempat mengangkat muncung pam dalam masa 80 saat. Apakah yang berlaku? Apakah yang perlu saya lakukan?
- Saya mengangkat muncung pam dalam tempoh 80 saat, tetapi pam tidak berfungsi.
- Saya telah dikenakan caj yang salah untuk transaksi RFID Fuelling. Di manakah saya boleh mendapatkan bantuan?
- Saya telah dicaj tanpa kebenaran untuk pengunaan RFID Fuelling, siapakah yang boleh membantu saya?
- Saya telah mengisi minyak yang nilainya kurang daripada amaun autodebit tetapi tidak menerima bayaran balik. Apakah yang perlu saya lakukan?