Terdapat 2 kemungkinan situasi untuk Tag RFID TNG yang rosak. Ini yang anda boleh lakukan untuk kedua-dua situasi:
Situasi 1: Anda membeli Tag RFID TNG tetapi menerima bungkusan yang rosak.
Anda mungkin diminta menandatangani penerimaan penghantaran. Sekiranya bungkusan rosak, anda perlu menolak penghantaran dan menandatangani sebagai "Rosak." Kami akan menghantar penggantian Tag RFID TNG kepada anda sebagai pertukaran.
Situasi 2: Anda telah menggunakan Tag RFID TNG tetapi ia rosak.
Anda boleh mendapatkan penggantian Tag RFID TNG yang pertama secara percuma, tetapi hanya jika Tag RFID TNG anda dipasang selepas 15 Februari 2020. Setiap penggantian berikutnya akan dikenakan RM35.
Anda boleh menghubungi khidmat pelanggan Touch 'n Go melalui saluran berikut :
Live Chat |
Laman web rasmi Touch ‘n Go atau |
|
|
Careline |
+603 2714 8888 |
|
|
|
|
e-Customer Service Form |
|
Info & Transaksi Kad TNG |
|
Bayaran balik Kad TNG |
https://www.touchngo.com.my/erefund/ |
Kiosk |
TNG Hub - Bangsar South |