Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
English (MY)
Touchngo Logo TNGD Logo
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. SafeTrip
  3. Manfaat Produk & Premium

Manfaat Produk & Premium

  • Apakah SafeTrip?
  • Apakah yang saya dilindungi dengan SafeTrip?
  • Negara manakah yang dilindungi oleh SafeTrip?
  • Berapakah yang perlu saya bayar untuk SafeTrip?
  • Bagaimanakah saya berlayak mendapat 5% diskaun kumpulan untuk polisi SafeTrip saya?
  • Adakah pelan ini membayar sebagai tambahan kepada polisi insurans lain yang mungkin saya miliki?
  • Apakah yang anda maksudkan dengan bayaran tunai RM200,000 untuk kemalangan?
  • Apakah yang anda maksudkan dengan pembayaran tunai sehingga RM 22,000 untuk perlindungan Covid-19?
  • Apakah jenis pengangkutan awam yang dilindungi oleh SafeTrip?
  • Cuti manakah yang dianggap sebagai Cuti Umum Kebangsaan?
  • Apakah perbelanjaan yang dilindungi oleh manfaat Pemindahan dan Penghantaran Pulang Perubatan Kecemasan?
  • Terdapat satu pengecualian tentang "Keadaan Sedia Ada" dalam Helaian Pendedahan Produk. Apakah maksudnya?
  • Di mana saya dilindungi?
  • Apakah jenis perkhidmatan yang disediakan di bawah Perkhidmatan Bantuan Perjalanan?
  • Apakah jenis kos Perkhidmatan Bantuan Perjalanan yang dilindungi atau disertakan di bawah polisi SafeTrip saya?
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ

Coat of arms of Malaysia Bank Negara Malaysia Lembaga Lebuhraya Malaysia Ombudsman Financial Services
Ombudsman Financial Services

Copyright ©2021 Touch 'n Go Sdn Bhd [406400-X]. All rights reserved.

Whistleblowing Policy Anti Bribery and Corruption Policy Terms & Conditions Privacy Policy Customer Service Charter Fees & Charges