Pindahan DuitNow
- Apakah DuitNow Transfer?
- Bagaimana cara menghantar wang dari akaun perbankan internet saya ke Touch ’n Go eWallet?
- Bagaimanakah cara saya memindahkan wang dari Touch ‘n Go eWallet saya ke akaun perbankan internet saya?
- Berapa lama masa yang diambil untuk saya menerima wang melalui DuitNow Transfer?
- Bolehkah saya membuat pindahan ke akaun kad kredit/akaun pinjaman bank saya daripada Touch ‘n Go eWallet saya?
- Jika akaun Touch ’n Go eWallet saya digantung, adakah saya masih boleh menerima/menghantar wang melalui DuitNow Transfer?
- Apakah maksudnya jika pemindahan saya "sedang berjalan"?
- Apakah yuran dan caj yang terlibat?
- Apakah jumlah maksimum yang saya boleh terima melalui DuitNow Transfer?
- Adakah saya akan menerima pemberitahuan mengenai status pembayaran yang diterima melalui DuitNow Transfer?
- Saya adalah warga asing. Bolehkah saya mendaftar untuk DuitNow Transfer?
- Akaun Touch ’n Go eWallet saya belum disahkan, bolehkah saya menerima wang melalui DuitNow Transfer?
- Berapa banyak DuitNow ID yang boleh saya daftarkan di Touch ’n Go eWallet?
- Apa akan berlaku kepada DuitNow ID saya jika saya menukar nombor telefon bimbit saya?
- Jika akaun Touch ’n Go eWallet saya digantung, adakah saya masih boleh menerima/menghantar wang melalui DuitNow Transfer?
- Apakah yang harus saya lakukan jika nama penerima saya salah ditunjukkan semasa penghantaran wang?
- Saya telah membuat pemindahan Duitnow dari akaun bank saya kepada pengguna TNG eWallet. Dana telah ditolak dari akaun bank saya tetapi jumlahnya tidak ditunjukkan dalam Touch ‘n Go eWallet penerima, apa yang perlu saya lakukan?
- Saya telah membuat Pindahan DuitNow ke akaun bank/eWallet dan dana telah ditolak daripada Touch ‘n Go eWallet tetapi jumlahnya tidak ditunjukkan dalam akaun bank/eWallet penerima, apakah yang perlu saya lakukan?
- Apa akan berlaku kepada DuitNow ID saya jika saya menamatkan akaun Touch ‘n Go eWallet saya?
- Bagaimanakah saya membatalkan pendaftaran DuitNow ID saya?