Sekiranya terdapat isu sambungan, pemindahan anda akan dilabelkan sebagai "pemindahan sedang berjalan". Kami akan cuba menghantar semula wang anda dalam tempoh 24 jam. Walau bagaimanapun, jika ia masih gagal, wang akan dikembalikan ke akaun Touch ‘n Go eWallet anda.
Artikel dalam seksyen ini
- Apakah DuitNow Transfer?
- Bagaimana cara menghantar wang dari akaun perbankan internet saya ke Touch ’n Go eWallet?
- Bagaimanakah cara saya memindahkan wang dari Touch ‘n Go eWallet saya ke akaun perbankan internet saya?
- Berapa lama masa yang diambil untuk saya menerima wang melalui DuitNow Transfer?
- Bolehkah saya membuat pindahan ke akaun kad kredit/akaun pinjaman bank saya daripada Touch ‘n Go eWallet saya?
- Jika akaun Touch ’n Go eWallet saya digantung, adakah saya masih boleh menerima/menghantar wang melalui DuitNow Transfer?
- Apakah maksudnya jika pemindahan saya "sedang berjalan"?
- Apakah yuran dan caj yang terlibat?
- Apakah jumlah maksimum yang saya boleh terima melalui DuitNow Transfer?
- Adakah saya akan menerima pemberitahuan mengenai status pembayaran yang diterima melalui DuitNow Transfer?