Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
English (MY)
Touchngo Logo TNGD Logo
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. Touch 'n Go eWallet
  3. Tambah Nilai eWallet
  4. Auto-Reload

Auto-Reload

  • Apakah itu auto-reload?
  • Kad bank manakah yang disokong untuk fungsi auto-reload ini?
  • Berapakah jumlah maksimum tambah nilai automatic untuk fungsi “Auto Reload”?
  • Bagaimana cara untuk mengaktifkan fungsi auto-reload?
  • Bagaimanakah saya tahu jika Touch 'n Go eWallet saya telah berjaya auto-reload?
  • Bilakah akan Touch 'n Go eWallet melakukan auto-reload?
  • Mengapakah tiada pengesahan PIN semasa saya menambah nilai atau ‘auto reload’ akaun Touch 'n Go ewallet saya menggunakan kad debit atau kad kredit saya yang telah disimpan?
  • Mengapa status auto-reload saya tidak berjaya?
  • Adakah terdapat caj tambahan selepas mengaktifkan fungsi auto-reload?
  • Bolehkah saya menukar tetapan auto-reload saya?
  • Bolehkah saya menghentikan perkhidmatan auto-reload?
  • Bolehkah saya aktifkan kembali perkhidmatan auto-reload?
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ

Coat of arms of Malaysia Bank Negara Malaysia Lembaga Lebuhraya Malaysia Ombudsman Financial Services
Ombudsman Financial Services

Copyright ©2021 Touch 'n Go Sdn Bhd [406400-X]. All rights reserved.

Whistleblowing Policy Anti Bribery and Corruption Policy Terms & Conditions Privacy Policy Customer Service Charter Fees & Charges