Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. Soalan Lazim (FAQ)
  3. Touch 'n Go eWallet
  4. Maklumat Umum

Maklumat Umum

  • Apakah Touch 'n Go eWallet?
  • Apa yang boleh saya lakukan dengan Touch n' Go eWallet?
  • Adakah perkhidmatan ini disediakan untuk semua pengguna Touch 'n Go eWallet?
  • Saya sudah menjadi pengguna berdaftar di Portal MYTouchnGo. Adakah saya secara automatik mempunyai Akaun Touch 'n Go eWallet?
  • Adakah saya tidak perlu menggunakan Kad Touch 'n Go untuk membayar tol, tambang transit, dan lain-lain?
  • Adakah Touch 'n Go eWallet dilesenkan oleh Bank Negara Malaysia?
  • Adakah terdapat sebarang yuran yang dikenakan untuk menggunakan Touch 'n Go eWallet?
  • Bolehkah saya memindahkan wang saya kepada pengguna lain melalui Touch 'n Go eWallet?
  • Adakah maklumat peribadi saya selamat?
  • Di mana boleh saya mengetahui lebih lanjut mengenai Touch 'n Go eWallet dan perkhidmatannya?
  • [Android] Apakah telefon mudah alih dan Sistem Pengendalian yang bersesuaian dengan aplikasi ini?
  • [iOS] Apakah telefon mudah alih dan Sistem Pengendalian yang bersesuaian dengan aplikasi ini?
  • Bagaimanakah untuk saya membuat laporan jika berlaku sebarang kesangsian atau penipuan?
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ