Akaun pengguna akan dianggap sebagai “Tidak Aktif” jika tiada sebarang aktiviti yang berlaku selama lebih ENAM (6) bulan.
Tetapi jangan risau, anda boleh mendapatkan semula akaun tidak aktif anda:
Jika anda telah mengesahkan akaun (eKYC) sebelum ini, anda boleh mengikuti langkah berikut untuk memulihkan akaun anda.
Untuk akaun tanpa ekyc : Sila hantarkan permintaan bantuan di sini dengan mengikuti langkah-langkah di bawah. Rujuk panduan penghantaran di https://youtu.be/Z54ra0V6LSQ
Langkah 1: Isi maklumat yang diperlukan
Langkah 2: Pilih Jenis Sokongan> Kemas kini Akaun> Kemas kini Nombor Mudah Alih
Langkah 3: Tambahkan fail: Lampirkan Salinan Bil Telefon Pascabayar/Prabayar atas nama anda dan Nombor Mudah Alih
Langkah 4: Klik "Hantar"