Ya, TNG eWallet dilesenkan oleh Bank Negara Malaysia (BNM).
Anda boleh lihat bahawa kami disenaraikan di laman web Bank Negara Malaysia di sini: https://www.bnm.gov.my/non-bank-e-money-issuers
Jika anda tidak berpuas hati dengan hasil perkhidmatan atau aduan anda, anda boleh merujuk perkara tersebut kepada badan berikut yang akan membantu menyelesaikan sebarang pertikaian.
BNMLINK
Cabang penyelesaian aduan BNM.
BNMTELELINK (Pusat Perhubungan)
Tel: 1-300-88-5465 (1-300-88-LINK)
Luar Negara: +603-21741717
Waktu Operasi: 9.00 a.m. - 5.00 p.m. (Monday – Friday)
Borang lama sesawang: https://telelink.bnm.gov.my/
Untuk maklumat lanjut mengenai perkhidmatan yang disediakan, anda boleh melayari laman sesawang rasmi BNM di www.bnm.gov.my
Berikut adalah artikel berkaitan yang sesuai untuk rujukan anda :
Apa yang boleh saya lakukan dengan TNG eWallet?
Adakah terdapat sebarang yuran yang dikenakan untuk menggunakan TNG eWallet?
Di mana boleh saya mengetahui lebih lanjut mengenai TNG eWallet dan perkhidmatannya?
Bagaimanakah untuk saya membuat laporan jika berlaku sebarang kesangsian atau penipuan?