Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
English (MY)
Touchngo Logo TNGD Logo
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. Soalan Paling Lazim Ditanya

Soalan Paling Lazim Ditanya

  • [Caj Balik] Kes caj balik / pertikaian kad kredit atau debit atau prabayar yang difailkan dengan institusi kewangan lain
  • Menukar Peranti untuk TapSecure
  • [Pengurusan Akaun] Bagaimana sekiranya saya terlupa nombor PIN 6-digit saya atau akaun saya telah digantung?
  • Apakah itu Boleh Dihantar dan Tidak Boleh Dihantar dalam baki eWallet?
  • [Kad Touch ‘n Go yang dinaik taraf] Di manakah saya boleh membeli kad Touch ‘n Go (TNG) yang dinaik taraf ini?
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ

Coat of arms of Malaysia Bank Negara Malaysia Lembaga Lebuhraya Malaysia Financial Markets Ombudsman Service

Copyright ©2021 Touch 'n Go Sdn Bhd [406400-X]. All rights reserved.

Whistleblowing Policy Anti Bribery and Corruption Policy Terms & Conditions Privacy Policy Customer Service Charter Fees & Charges