Soalan Paling Lazim Ditanya
- [Pengurusan Akaun] Bolehkan saya menukar nombor telefon mudah alih?
- [Pengurusan Akaun] [Android] Saya tidak boleh log masuk ke dalam akaun saya, apa yang perlu saya lakukan?
- [Pengurusan Akaun] Mengapakah saya tidak dapat mendaftarkan akaun Touch 'n Go eWallet?
- [Kad TNG ] Bolehkah saya tambah nilai kad Touch 'n Go menggunakan Touch 'n Go eWallet?
- [Kad TNG ] Di manakah boleh saya membeli kad TNG?
- [TNG RFID] Bagaimana saya nyahaktifkan Tag RFID TNG saya?
- [Kad TNG] Saya mahu masukkan MyKad saya ke dalam eWallet. Di manakah nombor siri MyKad saya?
- [Pengurusan Akaun] Bagaimana sekiranya saya terlupa nombor PIN 6-digit saya atau akaun saya telah digantung ?
- [Pengurusan TNG RFID Tag] Bagaimanakah cara mendapatkan penggantian Tag RFID TNG?
- [GO+] Bagaimanakah saya boleh melakukan pengeluaran wang daripada GO+?
- [TNG RFID] Bagaimanakah saya mendaftar/mengaktifkan TNG RFID Tag?