Menukar Peranti? Jangan Risau!
Jika anda perlu menukar peranti, jangan bimbang! Aplikasi eWallet kami mempunyai langkah-langkah yang mudah untuk membantu anda. Apabila anda bertukar kepada peranti baru, ikuti langkah-langkah berikut:
- Buka aplikasi eWallet pada peranti baru anda.
- Aplikasi akan meminta anda untuk mengemaskini dan menghubungkan akaun anda kepada peranti baru.
- Sebagai alternatif, anda boleh pergi ke Tetapan dan pilih "Sambungkan Dengan Peranti Ini" untuk meneruskan.
Lupa PIN 6-Digit Anda? Tiada Masalah!
Kami memahami bagaimana perkara ini boleh berlaku, dan kami telah menjadikan proses menetapkan semula PIN 6-digit anda sangat mudah. Ikuti langkah-langkah mudah ini:
- Cari kotak segi empat merah di bawah.
- Ketik padanya untuk memulakan proses menetapkan semula PIN.
- Ikuti arahan-arahan yang dipaparkan di skrin, dan dalam masa yang singkat anda akan mempunyai PIN baru!
Kami berharap maklumat di atas membantu anda mendapatkan akses semula ke akaun Touch 'n Go eWallet anda. Jika anda memerlukan bantuan lanjut, sila hubungi pasukan sokongan kami dengan mengemukakan permintaan di https://tngd.my/careline-webform dengan memilih Jenis Bantuan sebagai 'Pendaftaran/Log Masuk'.