Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
English (MY)
Touchngo Logo TNGD Logo
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. TNG eWallet
  3. Pengesahan Emel

Pengesahan Emel

  • Mengapa saya perlu mengesahkan alamat emel saya?
  • Bagaimanakah cara pengesahan alamat emel saya?
  • Bagaimana jika seseorang mengesahkan alamat emel mereka pada akaun saya?
  • Mengapa saya tidak menerima emel mengenai pengesahan emel?
  • Kenapa terdapat ralat semasa percubaan mengesahkan alamat emel saya?
  • Saya tidak menerima emel selepas memohon untuk dihantar semula
  • Bagaimana jika saya perlu menukar emel akaun saya, adakah ia perlu disahkan?
  • Bolehkah saya mengesahkan lebih daripada satu emel?
  • Mengapa penting untuk saya mengesahkan alamat emel saya?
  • Apakah versi terbaru aplikasi yang perlu dikemaskini untuk mengesahkan alamat emel saya?
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ

Coat of arms of Malaysia Bank Negara Malaysia Lembaga Lebuhraya Malaysia Financial Markets Ombudsman Service

Copyright ©2021 Touch 'n Go Sdn Bhd [406400-X]. All rights reserved.

Whistleblowing Policy Anti Bribery and Corruption Policy Terms & Conditions Privacy Policy Customer Service Charter Fees & Charges