e-Polisi/e-Sijil tersebut akan dihantar ke emel pembeli melainkan alamat emel berlainan diberikan kepada Touch 'n Go eWallet.
Artikel dalam seksyen ini
- Bagaimanakah saya boleh mendapatkan maklumat lanjut mengenai produk insurans/takaful yang disenaraikan di Touch ‘n Go eWallet?
- Bagaimanakah saya boleh membuat pengesahan, pembatalan dan pengubahan atas polisi insurans/sijil takaful setelah saya membeli daripada Touch 'n Go eWallet?
- Bagaimanakah saya boleh menerima dokumen polisi/sijil takaful saya selepas memperbaharui insurans/takaful kereta?
- Sekiranya saya membeli beberapa insurans/takaful kereta, kepada siapakah e-polisi/e-sijil akan dihantar?
- Mengapakah saya tidak dapat polisi insurans/sijil takaful saya?
- Varian kereta saya tidak sepadan, apakah saya boleh buat?
- Mengapakah jumlah amaun yang perlu dibayar yang dipaparkan dalam e-polisi saya berbeza daripada amaun yang saya bayar dalam Touch ‘n Go eWallet?