Pembelian Insurans / Sebut Harga / e-Polisi/ Tuntutan
- Bagaimanakah saya boleh membuat pengesahan, pembatalan dan pengubahan atas polisi insurans/sijil takaful setelah saya membeli daripada Touch 'n Go eWallet?
- Bagaimanakah saya boleh membuat tuntutan atau mendapat maklumat/status terkini tentang tuntutan saya?
- Bagaimanakah saya boleh meminta bantuan sekirannya terdapat kemalangan atau dalam kecemasan?
- Apakah jenis-jenis kenderaan yang dilindungi oleh Insurans/Takaful Kereta Komprehensif?
- Berapa lamakah tempoh perlindungan insurans/takaful ini?
- Bagaimanakah saya boleh menerima dokumen polisi/sijil takaful saya selepas memperbaharui insurans/takaful kereta?
- Bolehkah saya membeli servis tambahan atas polisi insurans/takaful kereta saya?
- Bolehkah saya membeli insurans kereta/takaful dan cukai jalan untuk lebih daripada 1 kenderaan?
- Sekiranya saya membeli beberapa insurans/takaful kereta, kepada siapakah e-polisi/e-sijil akan dihantar?
- Mengapakah saya tidak dapat sebut harga insurans/takaful saya?
- Adakah produk takaful motor tersedia di CarInsure oleh Touch 'n Go eWallet?
- Mengapakah saya tidak dapat polisi insurans/sijil takaful saya?
- Bagaimanakah data peribadi saya akan digunakan?
- Apakah cara-cara yang saya boleh beli insurans/takaful kereta daripada Touch 'n Go eWallet?
- Varian kereta saya tidak sepadan, apakah saya boleh buat?
- Adakah caj yang disembunyikan?
- Mengapakah jumlah amaun yang perlu dibayar yang dipaparkan dalam e-polisi saya berbeza daripada amaun yang saya bayar dalam Touch ‘n Go eWallet?