Mengapakah saya tidak dapat polisi insurans/sijil takaful saya? 30 September 2021 01:17 Terkemas kini Ini mungkin disebabkan oleh salah satu sebab di bawah: Kereta anda ditolak daripada JPJ. Servis Rakan insurans/takaful atau JPJ di bawah penyelenggaraan. Artikel berkaitan Bagaimanakah saya boleh menerima dokumen polisi/sijil takaful saya selepas memperbaharui insurans/takaful kereta? Sekiranya saya membeli beberapa insurans/takaful kereta, kepada siapakah e-polisi/e-sijil akan dihantar? Mengapakah jumlah amaun yang perlu dibayar yang dipaparkan dalam e-polisi saya berbeza daripada amaun yang saya bayar dalam Touch ‘n Go eWallet? Bagaimanakah saya boleh mendapatkan maklumat lanjut mengenai produk insurans/takaful yang disenaraikan di Touch ‘n Go eWallet? Varian kereta saya tidak sepadan, apakah saya boleh buat?