Anda boleh menutup/padam akaun Touch 'n Go eWallet anda dengan mengemukakan permintaan anda melalui aplikasi dalam talian. Untuk memulakan permintaan menutup/padam akaun melalui aplikasi dalam talian, pastikan baki eWallet dan baki GO+ (jika berkenaan) anda adalah sifar.
Dibawah adalah langkah-langkah untuk menutup/padam akaun Touch 'n Go eWallet anda :
Langkah 1 : Klik pada Profil
Langkah 2 : Klik pada Umum
Langkah 3 : Klik pada Padam Akaun
Langkah 4 : Masukan PIN 6 angka
langkah 5 : Klik pada ''Agree'' or ''Maybe Later''
Kami berharap maklumat di atas membantu anda mendapatkan akses semula ke akaun Touch 'n Go eWallet anda. Jika anda memerlukan bantuan lanjut, sila hubungi pasukan sokongan kami dengan mengemukakan permintaan di sini dengan memilih Jenis Bantuan sebagai 'Akaun Status > Penamatan'.