Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
English (MY)
Touchngo Logo TNGD Logo
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. Kad Touch ‘n Go
  3. Baki dan Transaksi Touch 'n Go

Baki dan Transaksi Touch 'n Go

  • Berapa kerap baki kad Touch 'n Go saya akan dikemas kini di Touch 'n Go eWallet?
  • Bolehkah saya pindahkan baki kad Touch 'n Go saya ke dalam kad Touch 'n Go lain?
  • Berapakah tempoh sejarah transaksi kad Touch ‘n Go yang saya boleh semak dalam eWallet?
  • Apakah jenis transaksi kad Touch 'n Go yang boleh saya lihat pada eWallet saya?
  • Saya mempunyai RM2 dalam Touch 'n Go eWallet dan RM1 dalam kad Touch' n Go saya. Jika tambang tol adalah RM3, bolehkah saya melalui tol?
  • Apa yang perlu saya lakukan jika saya mengesyaki terdapat potongan berganda (kedua-dua kad Touch 'n Go dan baki Touch 'n Go eWallet ditolak di tol yang sama)?
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ

Coat of arms of Malaysia Bank Negara Malaysia Lembaga Lebuhraya Malaysia Ombudsman Financial Services
Ombudsman Financial Services

Copyright ©2021 Touch 'n Go Sdn Bhd [406400-X]. All rights reserved.

Whistleblowing Policy Anti Bribery and Corruption Policy Terms & Conditions Privacy Policy Customer Service Charter Fees & Charges