Maklumat Umum
- Apa itu Perlindungan Tenang?
- Siapakah yang layak untuk mendapatkan Insurans/ Takaful Tenang/ ini?
- Bolehkah saya memohon Insurans/ Takaful untuk orang lain?
- Bolehkah saya memohon Insurans/ Takaful Tenang jika saya bukan B40?
- Bagaimanakah untuk saya memohon Insurans/ Takaful melalui Touch ‘n Go eWallet?
- Siapakah syarikat insurans dan pengendali takaful yang terlibat?
- Apakah Initiatif Payung Rahmah?
- Apakah Initiatif Insuran Rahmah?
- Bolehkah saya memohon sekiranya Insurans/ Takaful Tenang terdahulu masih aktif?
- Bolehkah saya memohon lebih daripada satu produk daripada Syarikat Insurans/ Pengendali Takaful yang berbeza?
- Bilakah saya akan menerima polisi/sijil selepas saya membuat pembayaran?
- Apakah sebab permohonan saya ditolak?
- Adakah saya akan mendapat bayaran balik jika permohonan saya ditolak?
- Berapa lamakah saya akan mendapat bayaran balik jika permohonan saya ditolak?
- Bagaimana jika saya belum mendapat bayaran balik selepas 14 hari bekerja?
- Bagaimana saya memperoleh lebih banyak maklumat mengenai insurans / takaful?
- Bolehkah saya membeli produk serupa dengan rebat komisen terus daripada Syarikat Insurans/ Pengendali Takaful?