Tidak. Ciri tambah nilai melalui Touch 'n Go eWallet hanya terhad kepada kad TNG yang dilengkapi keupayaan NFC. Anda boleh membezakan sama ada kad anda mempunyai keupayaan NFC dengan melihat simbol NFC yang dicetak di sudut kanan atas kad.
Artikel dalam seksyen ini
- Perlukah saya mendaftar dan mengesah kad Touch ‘n Go (TNG) yang dinaik taraf saya di dalam Touch ’n Go eWallet dan MYTouchnGo portal?
- Bagaimanakah cara untuk memautkan kad Touch ‘n Go (TNG) yang dinaik taraf ke dalam Touch ’n Go eWallet?
- Apakah akan terjadi jikalau telefon bimbit saya tidak mempunyai ciri “Near Field Communication” (NFC)?
- Bolehkah saya menambah nilai melalui Touch ’n Go eWallet untuk kad Touch ‘n Go lain yang tidak mempunyai ciri “Near Field Communication” (NFC)?
- Bagaimanakah cara saya mencari nombor siri 10-digit pada kad Touch ‘n Go (TNG) yang dinaik taraf untuk mendaftarnya?
- Adakah terdapat had jumlah kad Touch ‘n Go yang boleh saya memautkan dalam Touch ’n Go eWallet?
- Apakah yang boleh saya lakukan jikalau saya mempunyai jumlah kad melebihi had 10 yang ditetapkan dan tidak boleh memautkan kad Touch ‘n Go (TNG) yang dinaik taraf pada Touch 'n Go eWallet?
- Apakah yang harus saya lakukan jikalau saya gagal mendaftar kad Touch ‘n Go (TNG) yang dinaik taraf di MYTouchngo portal?
- Apakah yang harus saya lakukan jikalau saya gagal mendaftar kad Touch ‘n Go (TNG) yang dinaik taraf di MYTouchngo portal?
- Bolehkan saya mendaftar kad Touch ‘n Go (TNG) yang dinaik taraf di beberapa akaun Touch 'n Go eWallet yang berlainan?