Apabila bayaran ditolak daripada Touch 'n Go eWallet untuk pengisian minyak, anda akan menerima makluman daripada aplikasi Touch 'n Go eWallet yang mengesahkan bahawa amaun tersebut telah didebitkan secara automatik daripada Touch 'n Go eWallet. Sebagai altenatif, pengguna boleh menyemak transaksi pembayaran di bahagian “Transaction History” di eWallet anda.
Artikel dalam seksyen ini
- Berapakah amaun yang boleh saya tetapkan terlebih dahulu untuk RFID Fuelling?
- Bagaimanakah cara menukar amaun praset untuk RFID Fuelling?
- Mengapakah saya perlu memilih amaun praset untuk RFID Fuelling?
- Adakah terdapat sebarang surcaj bayaran untuk menggunakan kaedah pembayaran ini bagi mengisi minyak?
- Saya berdaftar dengan Go+ dan telah mengaktifkan Quick Reload Payment dalam eWallet saya. Apabila baki wang dalam eWallet saya tidak mencukupi untuk membayar amaun pembelian minyak, adakah bayaran akan ditolak daripada nilai baki akaun Go+ saya?
- Saya telah mengaktifkan ciri Quick Payment dalam TNG eWallet saya. Apabila baki wang dalam eWallet saya tidak mencukupi untuk membayar amaun pembelian minyak, adakah bayaran akan ditolak daripada kad bank saya?
- Di manakah saya boleh melihat sejarah transaksi?
- Bagaimanakah saya mendapatkan resit untuk transaksi saya?
- Apa akan berlaku jika amaun isian minyak saya kurang daripada amaun autodebit praset dan pembayaran dibuat melalui Quick Payment?
- Berapa lamakah amaun baki saya akan dibayar balik jika saya tidak mengisi minyak yang nilainya bersamaan dengan amaun autodebit?