Jika terdapat potongan yang salah daripada eWallet anda, jangan risau! Sila hubungi Touch 'n Go Careline melalui +603-2714 8888, dan pasukan kami akan menyiasat untuk anda. Sebarang caj yang salah akan dikembalikan ke eWallet anda dalam tempoh 30 hari.
Artikel dalam seksyen ini
- Apakah LPR Parking dan bagaimana ia berfungsi?
- Perlukah saya membayar caj tambahan untuk LPR Parking?
- Bagaimana saya boleh aktifkan LPR Parking dalam TNG eWallet?
- Bagaimana sekiranya telefon saya kehabisan bateri, hilang, tiada sambungan internet atau data tidak mencukupi semasa menggunakan LPR Parking?
- Perlukah saya mempunyai baki minima untuk memasuki lot parkir apabila menggunakan LPR Parking?
- Berapa banyak kenderaan yang boleh saya tambah ke LPR Parking untuk akaun TNG eWallet saya?
- Bagaimanakah saya boleh menyemak transaksi LPR Parking dalam TNG eWallet?
- Bolehkah saya matikan ciri LPR Parking dari eWallet saya?
- Apakah yang perlu saya lakukan sekiranya dikenakan caj parkir yang salah semasa menggunakan LPR Parking?
- Di manakah lokasi yang menyokong ciri LPR Parking?