Jika bayaran dipotong secara salah daripada baki TNG eWallet anda, sila hubungi Careline kami di +603-2714 8888 untuk siasatan lanjut. Untuk memohon pulangan wang, sila kemukakan borang eCustomer, yang boleh didapati di sini.
Artikel dalam seksyen ini
- Apakah TNG eWallet SOS Balance?
- Di manakah saya boleh akses ciri SOS Balance?
- Bagaimana nak aktifkan ciri SOS Balance TNG eWallet?
- Bagaimana nak layak untuk SOS Balance TNG eWallet?
- Saya layak untuk SOS Balance, tetapi SOS Balance tidak berfungsi semasa saya melalui tol. Mengapa?
- Bagaimana SOS Balance TNG eWallet berfungsi di tol?
- Adakah saya perlu membayar untuk menggunakan SOS Balance TNG eWallet?
- Adakah terdapat had jumlah kenderaan bagi setiap pengguna SOS Balance yang layak?
- Bagaimana saya boleh selesaikan baki tertunggak dengan SOS Balance TNG eWallet?
- Apakah yang akan berlaku jika saya tidak menjelaskan baki tertunggak SOS Balance dalam tempoh 24 jam?