Biasanya, sistem TNG RFID akan mengimbas Tag RFID TNG terlebih dahulu dan akan menolak tambang tol daripada Touch 'n Go eWallet.
Jika ada sebarang masalah, sila hubungi Khidmat Pelanggan Touch 'n Go melalui saluran berikut.
Live Chat |
Laman web rasmi Touch ‘n Go atau |
|
|
Careline |
+603 2714 8888 |
|
|
|
|
e-Customer Service Form |
|
Info & Transaksi Kad TNG |
|
Bayaran balik Kad TNG |
https://www.touchngo.com.my/erefund/ |
Kiosk |
TNG Hub - Bangsar South |
Berikut adalah artikel berkaitan yang sesuai untuk rujukan anda :
Mengapakah saya perlu mendaftar dan mengaktifkan TNG RFID Tag saya?
Bolehkah saya masih guna SmartTAG ataupun kad Touch ‘n Go saya untuk membayar tol?
Jika saya daftar dan guna TNG RFID Tag, bolehkah saya ada fungsi tambah nilai automatik juga?