Kad Touch 'n Go anda mungkin tidak aktif kerana:
- ia telah tampat tempoh
-
kad tidak akan aktif setelah tamat tempoh selepas 10 tahun
- ia telah ditambah ke dalam Touch 'n Go eWallet lain
Jika mana-mana alasan di atas tidak boleh digunapakai oleh anda, sila hubungi Talian Perkhidmatan TNG di bawah:
Live Chat |
Laman web rasmi Touch ‘n Go atau |
|
|
Careline |
+603 2714 8888 |
|
|
|
|
Webform |
|
Info & Transaksi Kad TNG |
|
Bayaran balik Kad TNG |
https://www.touchngo.com.my/erefund/ |
Kiosk |
TNG Hub - Bangsar South |
Berikut adalah artikel berkaitan yang sesuai untuk rujukan anda :
Bagaimana cara untuk saya tahu status kad Touch 'n Go saya?
Bolehkah saya keluarkan kad Touch 'n Go daripada eWallet saya?
Saya telah keluarkan kad Touch 'n Go saya daripada eWallet. Adakah saya boleh tambahkan ia semula?
Berapa kad boleh saya masukkan ke dalam Touch 'n Go eWallet?