Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
English (MY)
Touchngo Logo TNGD Logo
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. CashLoan
  3. Memohon CashLoan
  4. Permohonan CashLoan Umum

Permohonan CashLoan Umum

  • Berapa lama masa yang diambil untuk memproses permohonan CashLoan?
  • Bolehkah saya membuat lebih dari satu permohonan di bawah CashLoan?
  • Saya telah menerima makluman saya tidak layak untuk CashLoan. Mengapa ya?
  • Mengapakah kelayakan saya untuk permohonan pinjaman kurang daripada jumlah maksima pinjaman yang terdapat pada CashLoan?
  • Saya telah tersalah memasukkan pendapatan saya yang diisytiharkan untuk CashLoan. Bolehkah saya mengubahnya?
  • Saya telah memasukkan jumlah dan tempoh pinjaman yang salah semasa pengiraan CashLoan. Bolehkah saya mengubahnya?
  • Di manakah jumlah CashLoan saya akan dikeluarkan setelah diluluskan?
  • Adakah terdapat sebarang yuran pemprosesan atau potongan pendahuluan apabila CashLoan saya diluluskan?
  • Apakah yang perlu saya lakukan sebelum memohon melalui CashLoan?
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ

Coat of arms of Malaysia Bank Negara Malaysia Lembaga Lebuhraya Malaysia Financial Markets Ombudsman Service

Copyright ©2021 Touch 'n Go Sdn Bhd [406400-X]. All rights reserved.

Whistleblowing Policy Anti Bribery and Corruption Policy Terms & Conditions Privacy Policy Customer Service Charter Fees & Charges