SOS Top Up
- Apakah SOS Top Up?
- Siapakah yang layak untuk menggunakan perkhidmatan SOS Top Up?
- Adakah terdapat sebarang caj untuk menggunakan perkhidmatan tersebut?
- Bilakah tempoh pembayaran balik bermula?
- Adakah yuran pembayaran lewat dikenakan?
- Bolehkah saya membuat SOS Top Up lagi jika yang sebelumnya belum dibayar balik?
- Apakah yang berlaku jika baki eWallet saya mempunyai dana yang tidak mencukupi?
- Adakah auto debit masih berfungsi jika saya telah membuat pembayaran separa?
- Adakah hari sah prabayar saya akan dilanjutkan apabila saya menerima SOS Airtime?
- Bagaimanakah cara saya meminta SOS Top Up?
- Berapa kali saya boleh meminta SOS Top Up?
- Bagaimanakah saya akan tahu bahawa SOS Top Up telah ditolak daripada baki eWallet saya?
- Mengapa saya hanya menerima RM5, tetapi rakan saya ditawarkan RM10?
- Mengapa saya tidak lagi layak menggunakan perkhidmatan ini lagi?