Anda akan menerima e-polisi anda melalui e-mel dalam hari yang sama. Jika anda tidak menerima, anda boleh menghubungi Khidmat Pelanggan Dalam Talian AIA kami melalui WhatsApp di 019 629 9660 atau e-mel my.aiaonline@aia.com semasa waktu operasi (8:30 a.m. – 5:30 p.m. pada Isnin hingga Khamis, 8:30 a.m. – 4:30 p.m. pada Jumaat, tidak termasuk cuti umum).
Artikel dalam seksyen ini
- Siapa yang boleh membeli SafeHome?
- Adakah saya perlu mempunyai akaun TNG eWallet untuk membeli SafeHome?
- Saya tinggal di rumah papan, bolehkah saya membeli SafeHome?
- Saya tinggal di pangsapuri, bolehkah saya membeli SafeHome?
- Bolehkah saya memilih perlindungan bangunan jika saya seorang penyewa hartanah tersebut?
- Apakah yang akan saya terima selepas saya membeli SafeHome di Touch ‘n Go eWallet?
- Andaikan saya membeli SafeHome melalui Touch ‘n Go eWallet hari ini, bilakah tarikh berkuat kuasa?
- Bolehkah saya membeli SafeHome untuk orang lain?
- Saya mempunyai lebih daripada satu hartanah. Bolehkah saya membeli polisi SafeHome yang lain?
- Bolehkah polisi diperbaharui pada akhir tempoh perlindungan?