Sila ikut langkah-langkah berikut:
Langkah 1: Hubungi Talian Perkhidmatan Pelanggan kami di +603 50223888 dengan segera untuk menggantungkan akaun Touch 'n Go eWallet anda. Ini adalah untuk melindungi baki wang dalam akaun Touch 'n Go eWallet anda.
Langkah 2: Hubungi telco anda untuk menyekat kad SIM anda dengan segera untuk mengelakkan sebarang percubaan untuk meminta OTP bagi tujuan penukaran kata laluan/PIN Touch 'n Go eWallet anda.
Setelah anda mendapat kembali nombor telefon/kad sim dari telco, kami mengesyorkan agar anda menukarkan PIN keselamatan Touch 'n Go eWallet anda sebagai langkah pencegahan tambahan.
Berikut adalah artikel berkaitan yang sesuai untuk rujukan anda :
Adakah maklumat peribadi saya selamat?
Bagaimanakah saya memastikan bahawa akaun saya selamat?
Mengapa aplikasi Touch 'n Go eWallet tidak disokong pada peranti yang di-jailbreak/di-root?