Hanya dengan 3 langkah mudah anda boleh mengemukakan tuntutan anda:
- Isi borang tuntutan
- Kumpulkan semua dokumen sokongan yang anda perlukan
- Kirimkan borang anda dengan dokumen sokongan
Anda boleh merujuk panduan tuntutan syarikat insurans / pengendali takaful untuk tuntutan masing-masing. Anda boleh menghantar permintaan anda melalui e-mel kepada syarikat insurans / pengendali takaful yang mengambil bahagian atau menghubungi wakil perkhidmatan pelanggan mereka.
Anda boleh terus menghubungi rakan-rakan insurans / takaful kami untuk maklumat lebih lanjut:
Allianz General Insurance Company (Malaysia) Berhad
Talian Perkhidmatan Pelanggan: 1-300-22-5542 (Isnin -Jumaat 8am – 8pm)
Emel: customer.service@allianz.com.my
Laman Web: www.allianz.com.my
Chubb Insurance Malaysia Berhad
Talian Perkhidmatan Pelanggan: 1-800-883-110 / 1-800-883-226 (Isnin - Jumaat 8.30am – 5.15pm)
Emel: Tenang.MY@chubb.com
Laman Web: www.chubb.com/my
MSIG Insurance (Malaysia) Berhad
Talian Perkhidmatan Pelanggan: 1-800-88-6163 (Isnin -Jumaat 8.30am – 5.30pm)
Emel: msig_affinity@my.msig-asia.com
Laman Web: www.msig.com.my
Zurich General Takaful Malaysia Berhad Talian Perkhidmatan Pelanggan: 1-300-888-622 (Isnin - Jumaat 8.30am – 5.15pm) (tidak termasuk Cuti Umum)
Emel: callcentre@zurich.com.my
Laman Web: www.zurich.com.my