Pengguna ("Penghantar") yang melengkapkan pengesahan akaun (eKYC) layak untuk membuat Money Packet dan melakukan Pemindahan. Sila rujuk artikel How do I verify my Touch 'n Go eWallet account? untuk maklumat lanjut.
Artikel dalam seksyen ini
- Siapakah yang boleh membuat Money Packet?
- Bagaimanakah untuk membuat dan berkongsi Money Packet?
- Baki Wallet yang manakah akan ditolak untuk membuat Money Packet?
- Berapa lama kod QR / pautan Money Packet sah?
- Saya telah membuat beberapa Money Packet. Bagaimankah untuk menyemak status Money Packet saya?
- Di manakah saya boleh menyemak semula semua status dan transaksi Money Packet yang saya buatkan?
- Berapa ramai orang boleh saya kongsi untuk SATU (1) Money Packet?
- Berapakah bilangan Money Packet yang boleh saya buat?
- Berapakah amaun maksimum Money Packet yang boleh saya buat?
- Bolehkah saya membatalkan Money Packet ‘In progress’ dalam tempoh 24 jam?