Kami mengambil berat mengenai kualiti dan prestasi setiap charm sebelum ia dihantar kepada anda. Dalam situasi yang jarang berlaku di mana TNG Charm anda rosak disebabkan oleh kesilapan pembuatan dan masih berada dalam tempoh 30 hari dari tarikh pembelian charm, produk itu dilindungi di bawah jaminan Touch 'n Go. Oleh itu, anda layak untuk mendapatkan penggantian charm percuma asalkan anda dapat menyediakan bukti pembelian.
Jika penggantian charm yang rosak tidak mencukupi dengan resit atau bukti pembelian, pelanggan hendaklah membeli charm baru dengan kos sendiri. Jika anda telah memuat naik semula charm yang rosak, sila hantar permohonan pemulangan melalui Refund di TNG Portal untuk mendapatkan baki dari charm lama anda. Anda boleh menghubungi pasukan sokongan pelanggan Touch 'n Go melalui saluran berikut dan setelah siasatan dan tertakluk kepada kesahan, penggantian charm akan dihantar kepada anda ke alamat yang sama tanpa kos tambahan.
Live Chat |
Laman Web Korporat Touch 'n Go atau Lawati https://www.touchngo.com.my/dan Klik ikon "Berbual dengan kami" di bahagian kanan bawah 8.00 pagi hingga 8.00 malam Isnin - Jumaat (termasuk cuti umum) |
Emel | careline@touchngo.com.my |
Careline | +603 2714 8888 8.00 am to 8.00 pm Monday - Friday (including public holidays) |
www.facebook.com/MyTouchnGo | |
www.twitter.com/MyTouchnGo | |
Borang Web | https://www.touchngo.com.my/eservices/customerServices.aspx |
Maklumat & Transaksi TNG Charm | https://tngportal.touchngo.com.my/ |
Pemulangan untuk TNG Charm | https://tngportal.touchngo.com.my/ |
Lokasi |
TNG Service & Sales Centre - Bangsar South Alamat: Ground Floor, Tower 6, Avenue 5, The Horizon Bangsar South. Waktu Perniagaan: 9 pagi hingga 5 petang (Isnin -Jumaat) TNG Service & Sales Centre - Nu Sentral Alamat: Lot L2.07, Level 2 NU Sentral Shopping Centre Waktu Perniagaan: 10pagi -10malam (7 hari seminggu) |