Laman utama Pusat Bantuan Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
Home Features Mobility Promotions Merchants Business
Daftar masuk
English (MY)
Touchngo Logo TNGD Logo
Daftar masuk
  1. Touch 'n Go eWallet Pusat Bantuan
  2. WalletSafe
  3. Perkhidmatan Polisi Insurans & Tuntutan

Perkhidmatan Polisi Insurans & Tuntutan

  • Bolehkah saya membatalkan sijil saya?
  • Apa yang perlu saya lakukan sekiranya terdapat perubahan pada maklumat peribadi saya?
  • Bolehkah saya mencalonkan penama?
  • Pada masa ini saya mempunyai insurans kesihatan peribadi yang mempunyai liputan yang lebih luas untuk Covid-19. Boleh saya menuntut dari kedua WalletSafe dan polisi lain?
  • Pada masa ini kad kredit / debit saya dilindungi di bawah bank kerana urus niaga yang tidak dibenarkan. Bolehkah saya menuntut dari WalletSafe dan saluran / platform lain (contohnya bank)?
  • Bagaimana saya membuat tuntutan untuk WalletSafe?
  • Apakah dokumen yang diperlukan untuk menyokong tuntutan transaksi yang tidak sah?
  • Apakah dokumen yang diperlukan untuk menyokong tuntutan kematian?
  • Berapa lama saya boleh menunggu sebelum membuat tuntutan?
  • Untuk manfaat Covid-19, bolehkah saya mengemukakan pengesahan makmal atau laporan perubatan dari negara lain untuk tuntutan?
  • Mengapa duit saya dikembalikan setelah berjaya membeli WalletSafe?
  • Di mana saya boleh mendapatkan maklumat lebih lanjut?
English (MY)
Copyright @ 2019 TNG Digital Sdn Bhd - Company No: 201701042478 (1256651-M). All rights reserved.

User Terms & Conditions  |  Website Terms & Conditions   |  Privacy Policy   |  About us   |  Product Disclosure Sheet   |  In The News   |  FAQ

Coat of arms of Malaysia Bank Negara Malaysia Lembaga Lebuhraya Malaysia Ombudsman Financial Services
Ombudsman Financial Services

Copyright ©2021 Touch 'n Go Sdn Bhd [406400-X]. All rights reserved.

Whistleblowing Policy Anti Bribery and Corruption Policy Terms & Conditions Privacy Policy Customer Service Charter Fees & Charges